Accepterad Sk1tzz | Medlem ansökning [Oliver1234]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sk1tzz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197961239088/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adde

Vad är ditt discord namn? Sk1tzzz.#1111

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rami Lee och han är 28 år gammal. Rami har ett stort intresse för bilar, han har ägt runt 6 stycken bilar. Hans uppväxt har varit ganska mörk då han pappa var grovt kriminell och dog i en gängrelaterad skottlossning då han var behövde betala ett annat gäng en stor pengarsumma. Ramis mamma och hans lillebror dog i en brutal bilkrock när Rami var 7 år gammal och det drabbade Rami eftersom han ej hade någon som kunde ta hand om Rami, Han fick ej veta vad som hade hänt den dagen utan han undrade bara när hans mamma skulle komma in genom dörren. Rami har klarat sig själv hela sitt liv och har vart nära på självmord flertals gånger. Rami var nära på att hamna i sin pappas fotspår men lyckades ta sig ut. Rami vart mobbad som barn och sen hamnade han i fosterfamilj och blev uppfostrad rätt. Som vuxen ville han bli något och hjälpa människor så han flyttade till Unive och ska börja sitt äventyr här ifrån!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag är en seriös rollspelare och kommer bidra med extremt bra och seriös rollspel på Unive Roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med extremt bra samt roliga scenarion på servern och kommer rollspela på en ny nivå, så seriöst jag bara kan. Sen kommer jag också visa mycket aktivitet på servern då jag har mycket fritid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna ett scenario, man kan alltid ha lika kul fast man förlorar scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för ett tag sedan på fivem listan och började rpa där men sen slutade jag spela fivem och nu väljer jag att rollspela här ingen : D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka