Nekad Sk1tzadd | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zyroo

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Sk1tzad /kalle23244

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille med bil intresse, han kommer från en stad som heter Stockholm, då han och hans kompisar var mycket hemma i garaget med sina moppar, bilar, osv. Men när han var med sina vänner så var dom många typ 10-30 stycken. Min karaktär Är väldigt glad men gillar inte att bli tillsagd för då kan han bli riktigt arg och det vill man inte. Min karaktär är 25 år gammal, och han heter Olle Södersjärna och vill hjärna fira sin födelsedag med att köpa en riktigt fin bil. Han gillar även kläder nästan lika mycket som bilar. Han brukade ofta hänga med sin bror Bosse i Eskilstuna och dom brukade vara med folk i Eskilstuna med moppar epor bilar osv. men har bodde mycket hos Bosse i Eskilstuna, dom brukade köpa snygga kläder vara ute och dricka köpa bilar osv. Han brukar vara väldigt glad men han har även haft en svår uppväxt. Han hängde mycket med folk som tog droger och gjorde inbrott snodde bilar. Han hade det även bråkigt i skolan då han inte gillade skolan så han ville göra en ny start på sitt liv i staden Unive...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med hög och social rp nivå samt kommer jag skapa roliga scenarion för båda motpartnerna. Jag har ganska mycket erfarenheter inom rpn eftersom att jag har snart rpat 2 år och jag kan alla grundregler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda motpartnerna ska ha roligt i scenarion alltså du ska inte bara ha roligt utom båda ska ha de roligt och man ska inte bara gå för vinst man ska låta också dem andra vina inte bara du.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla regler SUNTFÖRNUFT Innebär att du måste tänka logiskt t.ex skulle du bara gå och skjuta någon på en allmän plats där alla är. VDM när du använder ditt fordon som ett vapen. FEARP: innebär att du ska värna om ditt liv t.ex om du är kidnappad ska du inte sitta och tramsa och hetsa du ska vara rädd om ditt liv som det vore irl. RDM när du dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har massor av erfarenheter inom rp, jag har snart rpat i 2 år samt har jag spelat här tidigare faast jag tog en paus från fivem. Jag har ägt några server som har gått bra så jag kan ganska mycket. Jag har bra rp och jag kommer skapa roliga scenarion för båda så alla har de roligt och inte bara gå för vinst hela tiden. Samt kommer jag bidra med hög och social rp nivå här på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte vad jag kommer på!

Tillbaka