Nekad Sk1tzadd | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyroo

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaggen322/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd unbanna

Vad är din discord tagg? 1Ankish/ankishh

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte, jag skrev en report om revive för jag ej hade varit inne på flertals månader nästan 1 år, då säger han rpa på det då säger jag att det ej finns några sjukvårdare inne.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in och spawnades död, sen så skrev jag en report om revive och han skrev att jag får hålla in E för att respawna och då började jag krångla och tjafsa mot staffen och det skulle jag ej gjort, samt så skrev jag att han var en "bajs staff" jag var lite på tåligt humör och jag ångrar mig verkligen, jag önskar att man kunde spola tillbaka i tiden och bara acceptera att jag behövde respawna. Jag hoppas jag kan få en andre chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var absolut inte felaktig, jag tjafsade med staffen och skrev att han var en bajs staff, jag ångrar mig jätte mycket och jag skulle absolut inte skrivit så om staffen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för VDM, och det var en olykshändelse jag körde på motorvägen då sprang det en person mitt i vägen så råkade jag köra på honom och då fick jag ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte skriva något och bara hålla in e och acceptera det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det kommer aldrig att ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, de får ta den tiden som behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka