Nekad Sk1tzadd | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyroo

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaggen322/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd banid: tvabes

Vad är din discord tagg? slayse

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag c-loggade i ett scenario för jätte länge sedan detta var i 2023 i november tror jag och efter den bannen så tog jag en paus och nu har jag tröttnat på andra spelet och ska börja spela fivem igen och jag vill komma tillbaka till unive igen och deet var ett stort misstag att c-logga i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe i paleto och var en skottlosning och efter jag hade dött vänta jag typ 40 sek sen quitade jag och jag fattade inte varför jag gjorde det. Det var ett stort misstag och jag ångrar mig så mycket och jag önskar att jag inte gjorde det, det var så dumt och kommer aldrig ske igen,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, den var absoult it felaktig jag ångrar ångrar mig så himla mycket det var ett stort misstag att c-logga det kommer aldrig ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för vdm. Det var när jag testade en bil på motorvägen och då körde jag snabbt sen kommer det en grabb och springer mitt i vägen så jag hinner ej att bromsa då råkar jag köra på han!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte c-logga, Det var så dumt och jag kommer aldrig att göra om det och jag förstår mina misstag. Men jag hoppas på en andra chans men jag förstår om jag ej får det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig så mycket och det kommer aldrig att ske igen och jag förstår mina misstag jag skulle aldrig ha gjort det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, får ta den tiden som behövs

Emilia har bannat dig för 3e parts mjukvaror
Så du är nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka