Nekad Sk1tzadd | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyroo

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaggen322/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd banid: tvabes

Vad är din discord tagg? penzz

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde tredjepartsmjukvaror/aimbot i unive, det var så himla dumt av mig och jag ångrar mig så mycket jag är inte en 100k or die spelare men jag fattar inte vad dåligt beslut jag tog när jag bestämde mig för att fuska på unive men jag använde aldrig de i någon skottlosniing det var bara i en random paintball match men det aimbotet var inte ens bra jag fattar inte varför jag använde det var så himla dumt av mig jag önskar att man kunde spola tillbaka i tiden. Jag vill verkligen få en ny chans ovasett om jag kanske inte förtjänar det men jag lovar att jag aldrig kommer göra om det igen det var ett misstag att göra så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt på aimbotet och gick in i en paintball match jag körde klart paintball matchen som var 15 min, jag använde aimbotet kanske 1 timme men jag hade det inte i någon skottlosning eller döda någon. sen på kvällen precis när jag stängde av så fick jag ett meddelande av Emilia och bad mig hoppa support sen blev jag bannad och fick indragna roller. sen nån dag efter så låttsades jag vara emilia på dc och skrev till min boss att komma support och att stänga ner gänget asså vem gör ens detta jag är helt tappad och jag ångrar alla mina misstag till 100% Det var så himla dumt jag ångrar mig s¨å mycket jag sitter inne på twitch och kollar på folk som strömmar unive och jag önskar att jag var unbannad för jag ser hur bra rp och hur roligt det ser ut på streamsen och jag vill så himla mycket att få en ny chans men jag kanske inte förtjänar det och det förstår jag men jag vill verkligen komma tillbaka det skulle varit en så stor dröm så snälla ni kan väll tänka på det?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte felaktig det var mitt fel att jag bröt mot reglerna och jag står för mina konsekvenser och jag förtjänade att bli bannad då jag gjorde ett stort regelbrott som var så dumt och jag ångrar det så mycket. Den bannen var helt klart rätt placerad men jag vill verkligen komma tillbaka till unive! Jag vill verkligen börja om på nytt och få en ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare för VDM. Jag körde på motorvägen med en bil jag precis köpt sen när jag kör ganska snabbt så kommer det en grabb o springer mitt i vägen jag hinner knappt se honom och då råkar jag köra på honom och då blev jag bannad för VDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte sätta på det jävla aimbotet hatar aimbot nu bara för jag blev bannad på unive och använde det samt att lossas vara emilia på dc, det var så stort misstag att använda aimbot går inte beskriva hur dumt det var och jag ångrar mig så himla mycket så det är helt sjukt. jag hade kunnat skita i det o bara låta de va å inte testa fattar inte varför jag skulle testa det var så himla dumt de kommer aldrig ske igen jag ångrar mig så otroligt mycket detta var ett **Stort** Misstag och kommer aldrig upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har fått en så stor läxa så jag kommer aldrig att göra mer regelbrott och att använda tredjepartsmjukvaror det är så dumt och förstör rpn jag önskar att vi kan spola tillbaka och göra rätt och att jag skulle konsekvenstänkt innan jag gör grejer men jag har 0 iq så jag gör inte det men jag ska tänka på det till nästa gång och aldrig mer göra fel för detta var övergränsen och det förstår jag till 100%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Får ta den tiden som behövs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka