Nekad Sk1tzadd | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zyroo

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kaggen322/

Ditt Hex-ID: 11000013e6706bd banid: tvabes

Vad är din discord tagg? Penzz

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde tredjemjuksvaror, det var så himla dumt det går inte att beskriva hur cp jag var det var så himla dumt asså jag ångrar ångrar ångrar ångrar ångrar ångrar ångrar ångrar ångrar ångrar mig så himla mycket det var så himla stort misstag det kommer aldrig ske igen och tro på mig det var så dumt varför skulle jag ens använda det. Jag älskar unive botten av mitt hjärta det är den bästa servern inom fivem det finns ingen server att spela på sen jag blev bannad ifrån unive jag vill verkligen komma tillbaka o visa mig en ny chans o tro mig kommer inte svika er, alla mina kompisar spelar på unive så jag har inget att göra under dagarna, förut satt jag o lira unive med mina polare men nu är det inte så!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt på det och testade om det funkade o de funkade men jag döda aldrig någon med det o ja det var så himla dumt jag ångrar mig så mycket o jag är verkligen verkligen ledsen att jag förstörde för mig själv men emila förlåt alltså detta kommer aldrig ske igen det var så himla dumt o tråkigt att jag gjorde det, jag vill börja om o starta på nytt o jag kommer inte ens rpa som krim jag hade faktiskt tänkt att ansöka till något jobb o utveckla min rpa o jag fattar inte varför jag gjorde det jag önskar att vi kan spola tillbaks i tiden det var så himla dumt tro mig det kommer aldrig ske igen fattar inte ens varflr jag är så ledsen för det jag gjort, Det är så tråkigt att vara bannad från unive då alla mina polare spelar här och så är det bästa servern. SÅ SNÄLLA GE MIG EN NY CHANS EMILIA 😒😢

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var absolut inte felaktig det var helt giltig o jag önskar att vi kan spola tillbaka i tiden jag är så ledsen för det jag gjorde bannen var helt rätt jag förstår mina misstag jag vill börja om o starta på nytt men jag förstår om jag inte for de!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare för t.ex VDM. Jag körde på motorvägen med en bil jag precis köpt sen när jag kör ganska snabbt så kommer det en grabb o springer mitt i vägen jag hinner knappt se honom och då råkar jag köra på honom och då blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA, Absolut jag hade kunnat skita i det o bara låta de va å inte testa fattar inte varför jag skulle testa det var så himla dumt de kommer aldrig ske igen jag ångrar mig så otroligt mycket detta var ett **Stort** Misstag och kommer aldrig upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig så himla mycket så jag kommer ansöka t.ex till ett jobb o utveckla min rp o inte vara krim igen, Det var så otroligt dumt av mig går inte ens beskriva hur dumt det var, jag är så så så så himla ledsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, får ta den tiden som behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka