Nekad SKđŸ’„ | Ban överklagan (Oskar)

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKđŸ’„

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138556771/

Ditt Hex-ID: 1100001463b4b63

Vad Àr din discord tagg? SK#9999

Vem var det som bannade dig? Oskar

Hur lÄng tid var din ban? 1dag

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Vad stĂ„r det som exakt anledning till din ban nĂ€r du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du Ă€r temporĂ€rt avstĂ€ngd frĂ„n Unive ◀ㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀ◄ BanID: ebkwvs Anledning: lall GĂ„r ut om: 0 dagar 23 timmar 27 minuter Placerad av: Oskar ◣ㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀ◹

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag slog en person för att han slog min kompis. Men om man tÀnker irl sÄ om ngn skulle slÄ min polare skulle jag hoppa pÄ han Ä mata slag. Oavsett var de Àr. Sen sÄ Àr Àven min karaktÀr kriminell.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag hÀngde pÄ torget sÄ slog en grabb min polare. Sen sÄ slog jag han Ä dÄ blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag blev bannad för "lall" nÀr jag slog en grabb som slog mig.
Irl sÄ skulle man slÄ tbx.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. för att jag hade mask pÄ torget men jag lÀrde mig de sÄ jag kunde lÀra mig de sÄ att jag vet de till nÀste gÄng

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kanske snacka lite me han först.Jag ber om ursÀkt

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag har lÀrt mig att jag inte ska gÄ direkt Ä slÄ.Jag ber om ursÀklt för detta och kommer inte göra om det.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja de Àr uppfattat

men man slÄr ju nÄn om dom slÄr din kompis sÄ jag tycker ju att den Àr lite felaktig
men kunnde snackat inann jag slÄg han

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka