Nekad SKđŸ’„ | Ban Överklagan [SBstyle]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKđŸ’„

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138556771/

Ditt Hex-ID: 1100001463b4b63

Vad Àr din discord tagg? benie_12

Vem var det som bannade dig? Sigged

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem bannade mig för att jag inte tÀnkte rÀtt och skjöt nÀr jag kunnde göra nÄgot annat som polis men dÄ han tog upp vapen sÄ fattade lite vad jag gjrde fel

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. fick ett överfallsalarm och dÄ dem skjöt ner vÄra kollegÄr sedan sÄ bannar ser jag en person i bilen ber han kliva ut ser han med vapen och vÀljer dÄ skjuta honom och sedan kommer de mer och mer

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var en giltigt ban

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för lall en gÄng vi var i fight club och slÄgs sen sÄ gick vi ut och dÀr började vi slÄs dÀr ute och sen blev jag bannad men blev unbannad och lÀrde mig av mitt misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att avaktat och vÀntat tills nÄgra enheter kom men ingen svarade i radion sÄ dÄ valde jag att ingripa

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? att ni bara köra utan att tÀnka lite innan jag gör nÄgot

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstÄr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka