Accepterad SKđŸ’„ | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKđŸ’„

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138556771/

Ditt Hex-ID: 1100001463b4b63

Vad Àr din discord tagg? SK#8387

Vem var det som bannade dig? San

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Ja tror at stafs valde att bana mig för at jag had nÄgo pÄ mi dato so va dÄlit at ha. min kompi skickad nÄ som ha sa at de va braa at ha ifal nÄgo gjore nÄ dum. ja ber om usÀkt ock jag lova at ja ha takit bot det fÄn mi dator. ja lovar at jag aldri me komer ha nÄot pÄ mi dato sÄ ja ite vet va dett Àr. FölÄt mig san.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Ja va ock pratta me mi kompiss ock jagg baa shila se joinna san grupÀn ock jagg skule schÀrmdela fö hann sÀn sÄ kola hann jenom mit datorr ock dÄ sÄ sÄgg hann at jagg hadde nÄgott rarr fill eler va dett hette. denn rarr fil hete typp ipp eler nÄttt menn jag viste intte rikti vadd dett va förr nÄgot. jag ber om usÀkt fö deta ock jagg kann lova at jagg intte harr kvarr fillen. Jagg vil barra sÄ gÀnna spella medd minna vÀnner snÀla kann jagg fÄ unnban jagg lovvar at jag har tagitt bort filen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Dett var absolutt inte enn felaktigg bann. eler asÄ jagg vett intte riktiggt vadd dett Àr förr fil menn efterr somm san Àr duktigg som staf sÄ vett jagg at jag har blivitt banad rÀt.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har nog blivitt banad tidigarre menn jag har intte blivit banad blacklistt förutt ifall. Menn jag lovarr at jagg har taggit lÀrrdom av min bannns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jagg hadde kunat tÀka efterr mer vad dett var förr rarr fil.
det var dumt avv mej jag ber om usÀkt. fölÄt asÄ jag lovar att ite lada ner sakker som jag intte vett vad de Àrr.
vilket ja Àr lesen över och jag inte komer göra.
jagg lova att jag inte kommmer attt ha sÄnna filler pÄ minn dator.
FörlÄt för at jagg hade det pÄÄ min dattor.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? jagg har lÀt migg at jag alrig ska lada nerr sakerr som jagg inte vett vad dett Àr. FölÄt om jag har skrivit lite och om jagg har skrivit dÄlit. Men detta tog ganska myckett av minn tid och jagg har dysslexxid sÄ dett Àr litte svÄrt fö mig at skrivva rÀtt. men tackk för at du togg din tid at lÀsa detta. jag ber sÄ hemskt om urssÀkt fö min dÄlig stavnig jagg har haftt dett jobbit i skola ock sÄ fölÄt. jagg Àr jÀte ledsenn fö att jag har gjort fel ock jagg lovva at jag ite kommer gö om detta fel.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstÄr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka