Accepterad SKđŸ’„ | Ban Överklagan [1.Daoud]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SKđŸ’„

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138556771/

Ditt Hex-ID: 1100001463b4b63

Vad Àr din discord tagg? SK#8387

Vem var det som bannade dig? Daound

Hur lÄng tid var din ban? 15 dagar

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel att combatlogga i ett scenario men jag Àr jÀtte ledsen efter vad jag har gjort och jag ber Daoud en ny chans snÀlla och jag kommar aldrig göra det om och jag vill inte att det ska hÀnda men det hÀnde sÄ jag ber ber er en ny chans jag kommer aldrig göra det om ge bara mig en ny chans jag kommer aldrig aldrig göra det om. Daoud han Àr jÀtte snÀll person men om han kunnde ge bara mig en till chans jag ber om förlÄtese om vad jag har gjort jag kommer aldrig göra det om aldrig.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag var i ett senario pÄ weedet dÀr det skjöts mycket och sen sÄ dog jag och sen sÄ combatlogga jag nÀr jag dog men jag Àr jÀtte ledsen och grÀt i support för jag har gjot jag ber om förlÄtese och jag gjore ett jÀtte dum regelbrott och kommer aldrig göra det om fast om jag dör eller inte och kommer inte göra det om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rÀtt dÄ daoud gjorde rÀtt att banna mig för att jag gjorde ett regelbrott och han gör bara sitt jobb. och jag borde tÀnk innan jag gjorde de för att de Àr de Àr bara trÄkigt mig och för dem andra för att dem kunde ha gjort ett roligt senario om jag inte hade combatloggat.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag blev en gÄng bannad vid fight club dÄ vi slogs dÀr och sen sÄ slogs vi utan för ochsÄ och dÄ sÄ blev jag bannad för suntförnuft och dÄ sÄ lÀrde jag mig att man skulle rpa sig via suntförnuft för att den Àr en av dom grundreglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag blev en gÄng bannad vid fight club dÄ vi slogs dÀr och sen sÄ slogs vi utan för ochsÄ och dÄ sÄ blev jag bannad för suntförnuft och dÄ sÄ lÀrde jag mig att man skulle rpa sig via suntförnuft för att den Àr en av dom grundreglerna

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja jag har lÀtt mig att inte combatlogga för det Àr bara jÀtte dumt och inte bra och jag har lÀrt mig att man ska förstöra andras senario som man försöker ha kul pÄ

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka