Nekad Skånska Graben | Medlem ansökning[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skånska Graben

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? lillgrabben.

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2009

Berätta om din karaktär. Abdi Hakim föddes i Stockholm på karolinska sjukhuset. Han har haft en bra uppväxt då han inte har några diagnoser, har var en väldigt snäll pojke i skolan då alla litade på honom. Ingen vågade eller ville bråka med han för att han kände många personer och var stark själv som person. Hans pappa heter Mostafa Hakim och hans mamma heter Fatima Hakim dom var väldigt snälla mot Abdi då dom gav mycket till honom, Göran och Anna är väldigt kära i varandra och de blev aldrig bråk hemma och de var väldigt bra för Abdi då han kunde fokusera max på skolan, de gick väldigt bra för Abdi i skolan då han nästan aldrig fick underkänt på något prov då han prestera skolan före allt annat, och som belöning för att det fick Abdi en present av hans mamma och pappa och den presenten var att dom åkte till Florida och Abdi blev väldigt glad och såg emot de och när han gick ur 9an så fick han mer än godkänt i allt. Abdi har i hela sitt liv varit laglig och snäll och han har länge velat jobba inom blåljus personalen. Han flyttade sedan från Stockholm till Valon city och där gick han polis högskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös rollspel och rolig rp och kan bidra med så att andra förbättrar sin rp när jag är i närheten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan starta olika RP scenarion samt jag är kreativ inom min karaktär som då gör det lättare för mig vid vissa scenarion. Alltså jag har lättare att uttrycka mig samt prata med andra. Jag har lätta att gå in i karaktär.

Hur hittade du Unive? Youtube/kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka