Nekad Skåne-Pågen | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skåne-Pågen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Skåne_Pågen

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Preben Nilsen han är 24 år gammal och är originelt uppväxt i Aarhus och var då i danmark tills han var 14 då flyttade han till Ystad och började skolan där. I skolan hade han lätt mellan F-6 men när han började åk7 så började han ha det svårt. Han hade tufft ända tills han lyckades ta studenten. Efter studenten gick han dirrekt och mönstrade. Han blev accepterad och blev intagen till F17 i Ronneby där han arbetade som flygplats brandman. När han väl Muckade så fortsatte han arbeta som flyplatsbrandman i 2 år. Men när han fyllde 21 så sa han upp sig och gick en kurs på att bli heltids brandman. Han gick ut den kursen som bäst i hans grupp och blev anställt på räddningstjänsten sydöst i ystad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp, spännande senarion och mycket roliga stunder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Tex jag är en medlem i ett gäng och det uppstår en fight med ett annat gäng. Istället för att alltid försöka tryharda kan du låta den andra grabben slå tilbaka lite.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja: FearRP=Du befinner dig i ett övergivet lager och fyra beväpnade män dyker upp och riktar vapen mot dig, då ska du rpa som att du är rädd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, på Kronan, XR & Sverige Roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad
Anledning:
Se över din karaktärsbeskrivning, och se till så att du har med alla punkter

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka