Nekad Skåne | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skåne

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Skåne#4874

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Eriksson och han är 35 år gammal och han har haft en ganska bra uppväxt de första 10 åren men den dagen han fyllde 11 då märkte han att hans föräldrar inte gav han de han ville längre och att han fick kämpa för de själv. När Emil var 15 då hade han sparat pengar för att köpa en moped men han var ju tvungen att ta körkort också så han anmälde sig till körskolan en kvarter ner och en vecka senare så skulle de ju ut och övningsköra och första gången klara inte Emil de men han tänkte inte ge upp utan han skulle klara de så han inte behövde gå varenda dag för att han ska ta sig fram till skolan. Nästa vecka var de dags igen han skulle försöka ta körkort igen men denna gången klara han det och det var den bästa känslan han haft någonsin för att han behövde inte gå varenda dag längre sen börja Emil hålla på med motorer och de vissa sig att han var väldigt duktig med att laga trasiga motorer och sen den dagen Emil börja med bil motorer och liknande så har han tyckt de var skit kul. Något år senare börja han jobba på autoexperten och en dag rulla hans föräldrar in med en trasig bil och Emil tänkte bara vad gör dom här och Emils Föreldrar fråga kan du va snäll och laga den här bilen Emil svara jag måste bara gå på toa och Emil har bröt ut i tårar på toan och när han kom ut igen var hans föreldrar inte där och sen den dagen har Emil inte mått så bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med väldigt social rp driva på väldigt roliga scenario för båda parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att de ska vara lika roligt för båda parter vilket betyder att jag inte spelar för att vinna alla scenarion utan också göra de roligt för båda parterna och driva på roliga sceanrion, alltså inte bara spela för makt och pengar

Hur hittade du Unive? Har sett många streamers och de har ploppat upp i fivems flöde bland svenska servrar.

vidare till muntig du har 48 timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Nekad inte tagit intervju i tid, tänk på det till nästa gång. Lycka till. :)

Tydligen redan medlem men what ever får ta det med den som tagit...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka