Inaktuell Skåne | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skåne

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: Skåne#4874

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staffs just för att jag är väldigt trevlig av mig och vill driva rpn framåt och höja rp nivån och detta ska jag göra allt för att uppnå. Om de någon gång behövs hjälp så är jag den som ställer upp kommer till att vara väldigt aktiv både på discord och ingame och är redo att hjälpa till mycket i både discord och ingame. Jag kommer till att vara väldigt ärlig med minna åtgärder på folk som begår regelbrott bara för att de är en nära vän så kommer jag ta lika mycket åtgärder på han som en helt random.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just i nuläget så tycker jag att krim rpn är på en vädligt låg nivå och behövs förbättras ganska omgående ifall vi ska kunna ta in nya krim varje dag framförallt den sociala biten mst förbättras

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi får ju snacka tillsammans och ta åtgärderna som helt enkelt behövs ta

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid ta åtgärderna som behövs och alltid ställa upp ifall de behövs hjälp någonstans och bara för att de är sin polare så ska man ändå ta de rätta åtgärderna. Och jag tycker de äår väldigt viktigt att agera professionelt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när de är sommarlov kommer de bli mer aktivitet Måndag 15:00-02:00 Tisdag 15:00-02:00 Onsdag 15:00-02:00 Torsdag 15:00-02:00 Fredag 15:00-02:00 Lördag 15:00-02:00 Söndag 15:00-02:00 Inte säkert att de blir dessa tider varje dag detta är under sommarlov

Hur länge har du spelat på Unive? Mitten av 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Absolut jag har vart staff en annan gång sen servervakt i några månader.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation/krim

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka