Inaktuell Skåne | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skåne

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Skåne#4874

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill testa på detta och de skulle vart sjukt roligt då jag känner att jag verkligen hjälper till påriktigt och driver servern framåt. Hoppas verkligen jag får chansen att testa på detta

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig för att jag kommer till att vara väldigt hjälpsam kommer till att hjälpa till när de behövs. Jag kommer att vara ärlig när jag tar intervjuer och ge dem ett ärligt svar för om jag inte är ärlig bara för jag inte vill vara elak och släpper in någon som svara fel på allt så kommer rp nivån sjunka något enormt ifall man gör så här på många. Så jag är ärlig och bemöter alla med respekt så dem känner sig välkomna till Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag brukar säga så man bemöter andra vill man själv bli bemöt så jag bemöter alla med väldigt stor respekt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive ska vara något roligt rpn ska flytta på de ska vara roligt för alla du ska kunna känna dig trygg i din rp att ingen lallare kommer och förstör dina sceanrion de är därför vi måste hålla ett extra öga på dem vi nyligen släppt in så dem inte går in och skapar kaos direkt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att kunna reglerna och vet hur man driver på roliga och scenarion för båda parter när du är Medlem på Unive så är du en av alla medlemmar vilket såklart också bär ett ansvar för de är dem som representerar Unive och ska hålla en bra rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner ju såklart att jag har ett ganska stort ansvar för att de är liksom vi medlemskaps ansvariga som har ansvaret för de medlemmar vi släpper in och då får vi ju ansvaret för de medlemmar att de kan reglerna vet hur man rpar och intes pringer runt och slåss och inte utgår från suntförnuft t.ex.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu under sommarlovet kommer jag vara mest aktiv mot kvällarna vilket jag antar att alla andra också är jag börjar spela vid kanske 17:00 och brukar stänga av vid 02:00 beror på hur dagen efter ser ut med de är så de kommer se ut under sommarlovet iallafall

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte vad jag kan komma på.

Jag läger en stor +rep då jag vet att han skulle passa som Ma och skulle göra bra jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka