Accepterad Sjuk | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sjuk

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/noobnamer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? frk#2099

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frans Jäger, tysk svensk ursprung med en far som kommer ifrån centrala tyskland och en mor som är är svensk sen långt tillbaks i historien. Frans föddes i Stockholm år 1995, hans föräldrar var en familj som hade de väldigt bra både politiskt, ekonomiskt och socialt. Exempelvis Frans far som heter “Hans” arbetar inom lokalpolisen i centrala stockholm, medans Frans mor “Jasmin” arbetar också inom Stockholm men på sjukhuset som överläkare. Frans uppväxt var de inget konstigt med, varken något kriminellt eller olagligt han bemötte. Då han arbeta på inom skolan och hade föräldrar som betala hans kläder och råvaror. När Frans avsluta gymnasiet när han var 19 år så valde han att göra värnplikten. Då utbildade han sig till Jägare inom militären. Väl när Frans kom hem så hade han ju cirka 30,000 kr på kortet efter sin värnplikt och valde att använda dessa pengar för att flytta in i Astro och äntligen få flytta hem ifrån sina föräldrar till sitt egna lilla vrå. Frans intresse handlar ju mycket om socialitet, alltså träffa ny individer men också lära känna samhället, han kommer även antagligen bli polis i framtiden om de går bra för hans studier inom Polishögskolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag vet att ni inte har en åldersgräns och säker duktiga rollspelare så vet jag att jag klarar av rollspelandet som är på servern i detta nu. Jag är ju som sagt va själv väldigt duktig på att använda exempelvis /sme och /me. Jag vet om att man inte skall använda tankar i exempelvis /me. Men också så är jag allmänt duktig på att följa regler, då jag har massor utav timmar på FiveM. Jag är även väldigt duktig på att inte börja prata Halv OOC, såsom “Blå Appen” eller “Flygbiljett”. Några andra bra exempel är ju även min vilja att rollspela, jag är den typen som aldrig klagar. Utom jag agerar på ett vuxet sätt och pratar med individerna. Exempelvis om jag någonsin möter på en regelbrytning så utspelar jag aldrig de i min karaktär, utom de jag gör är att kontaktar individerna på discord och berättar vad dem kan förbättra till nästa gång. Några andra anledningar varför jag tycker jag skall få spela på servern är ju som sagt va mina erfarenheter, jag har i stort sett endast spela svensk polisiär rollspel, väldigt mycket i olika emergency klaner. Då man får spela en väldigt hög rollspel på dessa klaner. Men också så har jag själv ägt 2 olika servrar, 1 server som denna och en klan server. Och de har gått väldigt bra på dessa servrar till ekonomin.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett skönt och socialt rp, samt roliga scenarion fast ändå hålla det seriöst. Jag studerar just nu att bli Polis och tänker då försöka bli det in-game.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om du inte ska gå för att vinna scenariot utan att göra det utförligt och göra det på ett roligt sätt för båda spelarna.

Hur hittade du Unive? Jag spelade tidigare på Förnuftberget vilket blev tråkigt för mig och jag sökte vidare och hittade Unive på server-list.

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka