Nekad sjoturtle | Medlem ansökning ( Darin )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? sjoturtle

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ove Lundgren, han är född 1989 och är Poliskommissarie, han har bott i stan ett tag nu, varit polis en rätt stor del av den tiden. Hans pappa gicl bort i 20 års åldern som var polis, Ove blev helt bedrövad och gick in i en grov depression. han va nära pp att avsluta allting, men så kom han på sin pappas dröm, att bli polisdirektör, så Ove, till denna dag kämpar för stt bli det. I nuläget har han sommarledigt, och börjar snart igen. Han är från Skövde och växte till sig ett stort intresse för blåljusverksamheten. Han hade en rätt bra barndom och allt gick bra i skolan. Hans farsa jobba även inom blåljusverksamheten som polis och det stärkte Oves intresse för blåljusverksamheten och polisen då hans dröm jobb var att arbeta som polis. Han har alltid varit intresserad inom blåljus verksamhet under sitt liv så hans mål var främst att arbeta som polis eller något annat inom blåljus verksamheten. Hans första jobb var bil mekaniker hos Falck. Efter ett tag på falck så tog han steget till sitt dröm jobb, Polismyndigheten. Han tog grundutbildningen och fortsatte att arbeta upp sig inom polisen. Ove är en väldigt driven och kompetent person som kan hantera svåra och stressiga situationer och jobba extraodrinellt med människor. Utanför polisen så gillar Ove att spendera tid med sin 5 åriga son, och sin fru. De brukar gå och kolla på en film, ofta en animerad. Utanför sitt sociala liv så Jobbar Ove med ett eget företag. Detta företag är väldigt beta, startades i Mars. Under Oves uppväxt så störde han sig otroligt på folk som inte var lika smarta som Ove. Han var inte elak, han höll det till sig själv men började få fram ett hat mot de som inte tog åt sig tiden att lära sig. Under hela hans skolgång så hade Ove bra betyg, betedde sig bra och hade inga riktiga "fiender" om man ska säga det på det viset. Det riktigt dåliga började i gymnasiet. Han träffades Cigg & PK tjejer och orten grabbar som alltid skulle reta honom för hans betyg och hur hans fräknar och glasögon gjorde så han såg ut som en nörd. En dag bestämde sig Ove för att det räckte. Han kom till skolan som normalt, men när dessa "mobbare" kom fram till honom så drog han en rak höger, i ledarens käke så den hoppade ur led. Detta ledde till rektorn och en rättegång. Under rättegången så beslutades det att det var självförsvar och att ingenting kommer att ske. Ove gick ekonomi i gymnasiet, och lärde sig om strategisk budgetting. Alltså specialicerade Ove sig på att spenera så lite pengar som möjligt och spara så mycket som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra rp ingame, kreativa scenarion och spelande för motpartens vinst. Alltså jag tänker mer på att hålla en högre RP nivå än att vinna själva scenariot med en halvdan rp nivå. Ifall jag ska vinna ett scenario ska det vara med hög och kreativ rp. Jag kommer att bidra med väldigt seriös rp, samtidigt en rolig rp där jag hittar balansen, alltså ifall den är för roliog blir det lalligt, men för seriöst blir det heller inte kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rollspela för att ha kul och att motparten också ska tycka att det är kul genom att t.ex involvera dem mer.

Hur hittade du Unive? Cosmo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka