Ej Antagen sjoturtle | Chef-jobb ansökan [Polis] [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polismyndigheten

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? sjoturtle

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sommaren 21, så 3 år ganska exakt

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Även fast tidigare chef har skött det väldigt bra så finns det alltid saker att förbättra, bland annat strukturen. Det jag kommer lägga mest fokus på är att rätt avdelning hanterar rätt ärenden, och att lägga ledningen som stödhjul snarare än de som håller i alla administritativa ärenden som exempelvis anmälningar på tjänstefel och liknande som det har hänt förut. Jag tror att detta kommer att bidra med en positiv effekt till polismyndigheten då det känns mindre som den kinesiska regeringen som styr bokstavligen allt, och mer som en myndighet där uppgifter delas upp och man inte behöver lägga mycket tanke på ifall man ska göra någonting på grund av personerna som styr. Jag kommer att sätta upp en stabil ledning som framförallt kommer att vara där som stöd för avdelningschefer och dylikt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja alltså har ju suttit till och från som polis i ungefär 2 och ett halvt år med uppehåll av olika anledningar. Har suttit som egentligen alla ranger och positioner som finns, men också hjälp till med utvecklandet av polismyndigheten utöver min tid som ledning under vible som administration och liknande.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, så mycket som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka