Nekad sjoturtle | Chef-jobb ansökan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polismyndigheten

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? sjoturtle#2222

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 år till och från.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? I mitt tycke så är det rätt kasst just nu, ungefär 40% av polisen är insatsstyrka nu samtidigt, det är väl också en del skumma beslut som tagits kring majoriteten av enheter som kanske inte är så igenomtänka så att säga. Jag kommer att lägga fokus på en fungerade demokrati i polisen, där kåren får bestämma det mesta, men såklart så får ledningen ett inflytande för att det inte ska gå åt skogen ifall det lutar åt det hållet. Jag har suttit som i princip allting inom polisen, ledning, administration, trafikpolis, insatsstyrka, you name it. Med detta bakom mig så kan jag säga att jag kan lämpas till Rikspolischef. Som sagt så kommer fokuset ligga på demokrati, men även allas rättigheter, lika behandlad och såklart en rolig men rimlig rp. Föregående chefer har lämnat kvar en del bra grejer också, som absolut går att bygga på.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Polis i totalt kanske 1 år nu, suttit som sagt på i princip alla positioner och har en god uppfattning om hur det både går till i yttre tjänst, men även bakom kullisserna i form av administrativt arbete. Har väl läst på en del juridik på fritid också, speciellt insatt i polisiära regler och lagar.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, flertalet timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Ja, håller med dig. Du bör bli, iallafall få chansen. Jag känner mig just nu inte rättvist behandlad i kåren.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka