Accepterad sjoturtle | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sjoturtle/

Ditt Hex-ID: 110000136d5760c

Vad är din discord tagg? sjoturtle#2222

Vem var det som bannade dig? noaho

Hur lång tid var din ban? 2

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1056967771554066482/1056987604295368815/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog upp ett tjänstevapen när jag hade blivit sparkad dagen tidigare. Det såg väldigt skevt ut så Noaho agerade på det. Det såg såklart väldigt dåligt ut ifrån det perspektivet, men jag la inte märke till det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i grove street, snackade med ett par sedan så tog jag spawnmenu och bytte karaktär, sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart rätt att banna mig och jag själv tycker jag förtjänar en till chans med tanke på hur många jag haft i alla tider på unive. Jag rpade alltså inte seriöst, tände på gränserna vilket inte är okej

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad för samma anledning 2 gånger, så har tagit lärdom på det sättet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte tagit upp snipern, utan bara rpat som vanligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ta upp vapen bland folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

VIll bara tillägga att jag har en rättegång idag 20:00, och vill jättegärna inte missa den. Jag kommer att rpa seriöst i framtiden för att undvika situationer som denna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka