Nekad sjoturtle | Ban överklagan (lil pep)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
508
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sjoturtle/

Ditt Hex-ID: 110000136d5760c

Vad är din discord tagg? sjoturtle#2222

Vem var det som bannade dig? lil pepe

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ofzblh Anledning: grov lall Går ut om: 1 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: Lil Pepe ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Alltså, vad jag tror är att det bara är ett missförstånd. När jag bad om en förklaring så beskrev han min vän och vice versa. Jag hade /sme blödningar, men när han förklarade i support sa han att jag inte ville ha sjukhus, utan ville ha det, men min vän ville inte. Alltså tror jag bara det är ett stort missförstånd alltihop, och jag förstår lil pepe, det är svårt att skilja, därför skriver jag denna överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och Min vän blev tagna av polisen, men vi råkade gå in i elchockgrejen i förhörsrum. Vi ville då rpa med SJV och RTJ så först kom RTJ och värdade oss, sen åkte vi till sjukhus, jag vet inte riktigt varför jag fick avstängningen, utan han sa lall. ALltså tror jag bara han misstog oss för varann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, och nej. Jag erkänner, det var inte det seriösaste scenariot, men jag tror att han misstog oss för varann så det är nog felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta var länge sedan, där jag frf lärde mig rpns gång. Har lärt mig av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara försökt hålla det till en bra rp nivå, och försökt få det till ett roligt scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska hålla scenarion till en högre nivå till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, då jag vill att du tar den här tiden för att tänka på vad du gjort fel samt applicera det till unive och förbättra din rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka