Nekad sjoturtle | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sjoturtle/

Ditt Hex-ID: 110000136d5760c

Vad är din discord tagg? sjoturtle#2222

Vem var det som bannade dig? T4arget

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1676308438670.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag var delvis "korrupt" men jag tror ni har missförstått. Jag gav mig själv rollerna "Hederspolis" samt "Insatschef". Jag kan erkänna att jag kanske inte behövde hederspolis, men insatschef skulle jag faktiskt ha eftersom jag var del av NOA's insatsverksamhet, där jag skulle ha insatschef. NOAs Insatsverksamhet innebär att man planerar insatser, samt bestämmer vem som ska utföra, alltså kan man säga "brain behind the heist" fast för insatsen. Jag gav som sagt mig själv rollen då jag trodde det var självklart att jag skulle ha den, men det var väl en miss ifrån min sida antar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt afk ingame så vart man skickad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, alltså jag förstår absolut vars ni kommer ifrån, särskilt med min banhistorik men att fråga varför jag gav mig själv rollerna hade kanske varit bättre, så ni hade fått en insyn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad 2 gånger för samma anledning därav tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde skrivit ut i kanalen "Discord roller" och förklarat varför jag skulle ha rollen, eller så hade jag kunnat bett enhetschefen skriva ut eller ge mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara med noga med vad jag gör och dokumentera det korrekt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka