Accepterad sjoturtle | Ban Överklagan [maniz,wazy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/sjoturetle/

Ditt Hex-ID: 110000136d5760c

Vad är din discord tagg? sjoturtle

Vem var det som bannade dig? maniz

Bild på banmeddelande: adad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev och lallade med en staff lite. Jag började med att skriva till honom eftersom han hade skrivit ett väldigt skevt meddelande i generellt, och fortsatte konversationen vidare. Han sa att han var 26 år gammal och polis i verkligheten, men sedan så skrev han att jag var pedofil som pratar med barn? Jag är 16 år gammal. Jag har ingen aning om hur gammal han är men om han säger att hna är 26 så utgår jag ifrån det. Han börjar blackmaila mig och grejer, genom att säga att han ska polisanmäla mig och sådant. Jag förstår dock inte vart doxxandet kom in, eftersom jag inte har spridit någon sorts information om honom? Vem som helst kan även gå in på hans forumsida och få reda på mycket mer än det jag skrivit. "the action or process of searching for and publishing private or identifying information about a particular individual on the internet, typically with malicious intent." Detta är definitionen av doxing. Jag har ingen negativ avsikt, och har heller inte publicerat någon sorts information om personen i fråga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var sommarens varmaste dag. Jag hade varit ute hela dagen och kollar discord dagen efter på kvällen. Jag ser att jag har fått ett meddelande från en staff som säger "hoppa support" Dagen innan kl. 10. Jag ser också ett meddelande 9 minuter senare att jag har blivit permanent avstängd för doxing.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mitt tycke är den felaktig. Jag har inte publicerat någon slags information om någon, och har inte gjort något för att skada hans "image". Jag har inte brutit någon regel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång senaste 3 månaderna, vilket var 6 dagar för grov hets ooc, där jag skrev "sybau" i ooc. Jag har lärt mig av dfetta och valt att inte bruka ooc chatten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte, helt enkelt kunde jag låtit bli att skriva över huvudtaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att avstå att skriva om liknande situation kommer fram.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka