Nekad sjoturtle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sjoturtle/

Ditt Hex-ID: 110000136d5760c

Vad är din discord tagg? sjoturtle#2222

Vem var det som bannade dig? T4arget, men 320 får svara.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Capture.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ligger inne på min tredje eller andra permanentban nu, vilket innebär att jag inte bidrar någonting till servern. Jag har inte visat någon helst bra rp med tanke på att jag blivit bannad för korruption, samt annat skit förut. Jag förstår helt hur det är problematiskt att behålla mig på servern, och hur jag inte bidrar till communityt heller, eftersom hag inte är någon bra förebild för andra med dessa bans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget speciellt direkt, satt afk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, efter min historik på servern så är det nästan dumt att jag inte förväntade mig detta, och inte var försiktig. Jag skickade min sista chans åt helvete med denna senaste ban och det vär väl helt enkelt klantigt gjort av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alltså jag har en del blacklists, men grejen är att jag aldrig blivit bannad för samma anledning 2 gånger (förutom de 2 perma bansen av vible där han lallade. https://cdn.discordapp.com/attachments/881617164723961996/1073688652217057371/image.png
Bortsätt från blacklists och perma bans så kan jag stolt säga att jag inte upprepar samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har väl helt enkelt inte tänkt efter när jag rpat. Jag har inte tänkt på konsekvenser och insett hur seriöst det faktiskt var att göra regelbrott så grova som dessa. Det jag kunde gjort annorlunda är att ta det lite lugnt och bara rpa efter reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kan säga att jag inte håller på att dumma mig längre, har fått en annan vinkel av rpn efter ha sett andra servrar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka