Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
ok+rep värry cool. Denna grabb förtjänar trainee då han hade varit bra som trainee. (även fast han haft indragen servervakt ett tag) Nej men big ups t dig hampus å lycka till <3
-reppar för att jag -reppa din? ta konstruktiv feedback ist-rep tycker att den inte är så bra
Du -repa utan anledning det där var en lögn så nu -repar jag din jag har aldrig ens pratat med dig eller skrivit bara 1 gång på medlemskaps intervjun men den var bra sen dess har vi aldrig pratat-reppar för att jag -reppa din? ta konstruktiv feedback ist
earrapar i kanaler? har ett flertal klipp o du har blivit varnad av kerstin ett flertal gånger ocksåDu -repa utan anledning det där var en lögn så nu -repar jag din jag har aldrig ens pratat med dig eller skrivit bara 1 gång på medlemskaps intervjun men den var bra sen dess har vi aldrig pratat
Nej 1 gång sen slutade jag jag eareppar inte min mik e högearrapar i kanaler? har ett flertal klipp o du har blivit varnad av kerstin ett flertal gånger också
om du tollochmed blivit varnad av kerstin flera ggr så är det inte bara en gång...Nej 1 gång sen slutade jag jag eareppar inte min mik e hög
Jo bara 1 gpngom du tollochmed blivit varnad av kerstin flera ggr så är det inte bara en gång...