Accepterad sjoturtle | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sjoturtle

Aktiv Medlem
Meddelanden
509
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Vad heter du på discord? sjoturtle#2222

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu på sommarlovet ligger det på antingen från kl. 12 till efter midnatt. Eller så ligger det på 17:30 - efter midnatt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite med än 1 år.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/7cb7690be1b352ef0897e2ba1453e112

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en vanlig spelare, men har perms att banna, och till perms som kan hjälpa rpns nivå. Alltså är det en helt vanlig spelare som hhar tillgång till perms så regelbrott eller buggat kan åtgärdas.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag känner att jag är lämplig som servervakt med tanke på att jag precis varit staff, och så har jag varit servervakt i över 1 år sen tidigare, så jag kan alla kommandon och hur de ska användas.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är att man rpar som vanligt, men tar åtgärder när det behövs, alltså t.ex ifall man ramlar under marken och får bilen på sig så kan man reviva, eller ifall någon kommer och skriker N ordet så kan man åtgärda personen och förlänga bannen. Alltså så rpar man helt normalt men underlättar för staff genom att kunna hitta regelbrott som itne alltid staff ser. Alltså är en bra servervakt en helt normal person som rpar, men använder sina perms på rätt sätt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är att man använder sina egna tillgångar för egen vinning, detta kan innebära att banna någon för att de inte håller med dig eller att reviva någon som tog din bil för att ta tillbaka den. Abuse kan vara lite mindre grovt, dvs t.ex reviva efter ett lalligt slagsmål. Alltså är korruption och abuse ungefär samma sak - att man använder sina tillgångar till en fördel i sitt rpande. Ansvarer som servervakt är att man har tillit att man klarar av sin sits, och förväntas att inte abusa dem, och att kunna ta åtgärder på regelbrott.

Tillbaka