Accepterad Sjopapi | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sjopapi

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? panpizzanliam

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Liam Bolsson är min karaktär. Han är en 27 årig man som älskar allt med det sociala att göra. Liam föddes i Borås och har då lite problem med att hitta vänner i staden, men han gör alltid sitt bästa. Liam är en väldigt försiktig person som aldrig skulle vilja ta sig in på något olagligt.

Hans brorsa heter Philip Bolsson, dom flyttade in i staden tillsammans och söker nu ett jobb. Det har ju trots allt en sjukvårdar utbildning och därför funderar det nu att bli ambulanser båda två.

Liam är en man som står upp för sig själv och visar alltid ett bra leende när han går runt. Hans favorit färg är grön, även fast han är färgblind och inte kan se färgen grön. När han väl och har kommit in på någoting så kan han inte sluta, så som ett jobb. Om han skaffar ett jobb så jobbar han fullt ut dag och natt (och nu när det är sommarlov så får han lite mer tid att göra det). Han är lite som personer som är beroende på droger, dom kan bara inte sluta.

Liam var uppväxt med sin pappa och hans bror, och där och med blev en väldigt manlig person (sigma). Hans uppväxt var svår då dom inte hade så bra koll på ekonomin och där med inte hade mycket pengar. Därför valde Liam att han inte ville bli som sin pappa och ta hand om sin ekonomi och spara.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Liam Bolsson kommer skaffa ett ständigt jobb på securitas, och med Philip Bolsson. Sen på helgarna så sticker de till cayo och badar med sin båt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar i ett scenario så att det inte är roligt och spännade för sig själv bara. Alltså att båda sidorna i scenariot har det kul och får uppleva Unives RP på det rätta sättet.

Hur hittade du Unive? Jag såg på en YouTube video om servern. Den såg rolig ut och jag ville prova köra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka