Accepterad Sjopapi | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sjopapi

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cfrg-frgw/qrfjtddb

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? 𝕏𝕄𝕊#0478

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär står vid namn Liam Bolsson. Han är bror till Philip Bolsson. Liam är en snäll grabb som är ny inflyttad till staden Unive. Liam har haft det svårt på sistone för att han har haft det svårt att få tag på ett jobb. Han har inte mycket till vänner men gör alltid sitt bästa när det gäller vänskap och kärlek. Han är en 25 årig kille som bodde på landet när han var mindre, han har koll på det mesta när det gäller bonde arbete. Hon är rödhårig och älskar att cykla med sin vän John Svensson. John har varit på Liam sida sen första dagen som Liam kom till stan. Dem brukar ha jätte kul tillsammans när dem cyklar, kollar lyx bilar som dem hoppas ha råd med någon dag och massa mer kul tillsammans. Ibland på kvällarna känner han sig ganska ensam, för att Liam har ingen familj. Liam flyttade bort från sitt hemma land när han var blev 21, sen dess har han känt sig ensam tills han träffade John. Liam är en väldigt generös man som brukar dela med sig. Är det så att dem hittar en 10 slant på gatan så skulle han alltid växlad den. Han gillar inte att prata om sin barn dom så mycket, så han brukar byta samtals ämne så fort någon nämner den. Annars kan han blir rejält arg. Han är mycket för att kolla på sprillans nya bilar med sin vän John, även fast dem tror att dem aldrig kommer kunna ha råd men en. Han gillar även att cykla äta och titta på bil race som går runt i stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive Roleplay för att det hade vart en stor erfaren het för mig och min karaktärs liv. Det skulle kunna varit lättare han kunna hålla kontakten med sina nära och kära på Twitter till exempel. Liam funderar även på att söka till Mekonomen eller Båtbolaget så fort han får klart sitt kör kort. Liam har det svårt att leva vid tillfället, han har ju inget hus, eller mat, fordon. Så det skulle betyda mycket för han så länge Liam får ett boende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till mycket bättre RP på Unive, jag kommer även kunna bidra till att få samhället bättre om jag blir godkänd som Mekonomen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om det är en scenario så ska man göra det intressant/roligt för alla på denna plats. t ex att man inte ska dra iväg så fort man kan och undvika rolig het för dem samtliga i scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag och min kompis vandrade runt på GTA online, under denna tid så kollade jag mycket på Youtube med gta i sig. En dag fick jag upp på min for you om personer som spelar på roleplay servrar inom gta, och denna server var då Unive. Jag hade sen innan kört roleplay spel i andra spel plattformar så jag tog chansen och ladda ner FiveM och gick med i Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka