Dubbelpost Sjopapi | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sjopapi

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liam_polis/

Ditt Hex-ID: 110000113c43c50

Vad är din discord tagg? liam_isdecent

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag anar att Savage valde att banna mig för att han var sen till plats och speccade inte hela scenariot och fick ej hela perspektivitet av det då,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick nyss ingame och tänkte dra till klädaffären och fixa mina kläder då några random kläder hade kommit på mig, men först behövde jag laga min bil på meko. När jag väl anländer till plats ser jag hur 3 personer som har hållt på mot oss i snart 3 dagar streck och tjafsat emot mig och mina vänner och bärt runt på kamera hela tiden som är i ett pågående slagsmål med mina två vänner Lars och Henrik. Jag tänker själv falligt inte bara låta dom slå ner mina vänner då dom var i underläge som det så ut som. Så jag lägger mig i och börjar hjälpa. Min kompis Henrik sa även i bilen påväg till sjukan att grabbarna fortsatte följa efter dom med kameror även fast vi gav dom flera varningar. Det var även i ett slagsmål tidigare på meko inne i lokalen där dom började slå ner Henrik helt ensam. Så dom bryter egentligen lite mot fear RP som springer mot dom med baseball trä för att få ''filma''. När jag väl lägger mig i så får jag ner två av dom och låter den sista fly för ville inte vara för taskig. Då börjar dom skriva i ooc under scenariot. Och skulle inte kalla det för en sådan allmän plats så jag åker på grov suntförnuft med tanke på att ingen annan var på plats förutom vi som var inblandade. Och hur kommer det sig att jag är den enda som åker på ban när dom fear RP:ar och håller på att hetsa som att dom vill bli nedslagna. Finns bättre sätt att hantera det på tycker jag personligen som support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig inom mitt perspektiv då männen anfaller mina vänner och har gått emot oss i flera dagar nu och vill bara skaffa problem. Förstår nämnligen att du kan kalla det för allmän plats men tänker inte låta dom bara slå ner mina vänner sådär, min karaktär skulle uppenbarligen ingripa och hjälpa mina vänner med tanke på att jag hade baseball trä på mig och kunnde försvara mig och mina vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad fem gånger tidigare i min tid här i unive. Jag har tagit mycket lärdom från det och kommer inte göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker att jag inte gjort något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kunde mig möjligtvis inte lägga mig i den där fighten men det kändes inte rätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka