Nekad Sjolin | Whitelist ansökning [Ossipro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woo

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
36
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199034195119/home

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Sjolinn#3935

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20år gammal han gillar jobba med bilar och att köra bil hans familj var lite stökig men han är inte det så att han är en bra snäll person.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill jobba på mekonomen laga bilar och hjälpa andra personer som behöver hjälp sen så vill jag ha mer i lön än 4000 för att kunna köpa mer bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna servern för att det är många personer inne jag kan hjälpa dem och mekonomen är bra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina vänner som berättade om servern så jag gick med i den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha bra jobb mycket pengar och hjälpa andra folk som behöver hjälp med olika saker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar just nu ingen annan server utan bara unive för att den är min favorit sever.

Nekad, utveckla.

Man ska inte heller rp:a för pengar/makt, det är powergaming 2.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka