Nekad Sjolin | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woo

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
36
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199034195119/home David Sjolinn#3935 20 Juli 2010

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Sjolinn#3935

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David ung han kommer från sverige men hans pappa är från USA. Han växte upp i ett litet hus hans barndom var lite stökig hans pappa drack mycket alkohol. När han var 15 så flyttade han och sin mamma till en ny stad. Han fick nya bra vänner. David var en snäll person som gillade att vara med sina kompisar på fritiden. Han fick ett sommarjobb när han var 16år han började att jobba som bilmekaniker och han var intresserad utav bilar. När han fyllde 17 så dog hans mamma av cancer så han flyttade in till sin kompis. Han hade precis skaffat körkort till sin Atraktor så han gillade att fixa saker med den på sin fritid med sina vänner och när han fyllde 18 så flyttade han till ett eget hus där han skaffade 2hundar de hette Doris och Bosse och nu bor han ute på landet med sina hundar .

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska bli whitelistad för att jag har sökt en bra/ seriös rp server och de hittade jag just på unive. Som sagt jag har letat efter en bra server som jag verkligen vill bli whitelistad på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom mina vänner som är whitelistade och har spelat på denna servern länge. Det var dem som rekommenderade mig denna servern för att den erbjöd bra Rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul (såklart) , att nå så seriös rp som möjligt, ge alla andra bra rp och hänga med vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, swedishKnight, färjestaden och royalcrew.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka