- Meddelanden
- 361
- Reaction score
- 36
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199034195119/home
Vad är ditt namn i verkligheten? David ljung
Vad är ditt discord namn? Sjolin#6969
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Ung bor i en lägenhet och är 24år. Hans barndom var ganska bra han Pappa drack mycket men hans mamma drack inte alls. Han hade inte så många vänner han hade 2st Emil och Noah hette dem han lekte med dem varje dag. En dag skulle dem ut och leka men då kom inte Emil. Dem var väldigt oroliga och gick hem till sin Davids mamma och frågade. Dem fick reda på att han hade dött. David blev väldigt ledsen och deprimerad. Noah var också väldigt ledsen. När David fyllde 12år så dog hans pappa med, han dog av överdos. Och David var så ledsen så att en dag bestämde han sig för att rymma hemifrån. David sov under träd och på gator och han åt mat ur soptunnor. En dag så såg polisen han. Dem bestämde att ta han och ta med han till stationen. Och han förklarade allting som hade hänt och att han hade rymt hem ifrån. Polisen fick kontakt med Davids mamma och han fick flytta dit igen. Och hans mamma var jätte glad och få se honom. Och när David fyllde 15år så köpte han en A-traktor. Han gillade att greja med den. Han och Noah brukade greja varenda dag med sin A-traktor och dem gillade bilar väldigt mycket. När David blev 18år så fick han körkort och han köpte en bil som han grejade med. David flyttade hem ifrån när han var 20år och då flyttade han till en lägenhet i staden. Och han bot fortfarande där med sin flickvän och sina 2katter.
EXTRA INFO:
David har en tesla nu.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på unive för att servern har bra Rp vilket gör att det är roligare att jobba jobb som man får som medlem och jag vill jobba på Falck/mekonom för att jag gillar att hjälpa andra och det blir roligare att hjälpa när det är bra Rp server.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli whitelistad på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina vänner som är medlem och har spelat på denna servern länge. Det var dem som rekommenderade mig denna servern för att den erbjöd bra Rp
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rp är att försöka följa reglerna så mycket jag kan.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli medlem och att kunna jobba på falck så jag kan hjälpa folk
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället
Vad är ditt namn i verkligheten? David ljung
Vad är ditt discord namn? Sjolin#6969
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2010
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Ung bor i en lägenhet och är 24år. Hans barndom var ganska bra han Pappa drack mycket men hans mamma drack inte alls. Han hade inte så många vänner han hade 2st Emil och Noah hette dem han lekte med dem varje dag. En dag skulle dem ut och leka men då kom inte Emil. Dem var väldigt oroliga och gick hem till sin Davids mamma och frågade. Dem fick reda på att han hade dött. David blev väldigt ledsen och deprimerad. Noah var också väldigt ledsen. När David fyllde 12år så dog hans pappa med, han dog av överdos. Och David var så ledsen så att en dag bestämde han sig för att rymma hemifrån. David sov under träd och på gator och han åt mat ur soptunnor. En dag så såg polisen han. Dem bestämde att ta han och ta med han till stationen. Och han förklarade allting som hade hänt och att han hade rymt hem ifrån. Polisen fick kontakt med Davids mamma och han fick flytta dit igen. Och hans mamma var jätte glad och få se honom. Och när David fyllde 15år så köpte han en A-traktor. Han gillade att greja med den. Han och Noah brukade greja varenda dag med sin A-traktor och dem gillade bilar väldigt mycket. När David blev 18år så fick han körkort och han köpte en bil som han grejade med. David flyttade hem ifrån när han var 20år och då flyttade han till en lägenhet i staden. Och han bot fortfarande där med sin flickvän och sina 2katter.
EXTRA INFO:
David har en tesla nu.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på unive för att servern har bra Rp vilket gör att det är roligare att jobba jobb som man får som medlem och jag vill jobba på Falck/mekonom för att jag gillar att hjälpa andra och det blir roligare att hjälpa när det är bra Rp server.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli whitelistad på just denna servern för att jag vill ha bra rp och denna servern erbjuder bra rp. det är också många personer inne vilket gör att de blir roligare att Rp:a
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina vänner som är medlem och har spelat på denna servern länge. Det var dem som rekommenderade mig denna servern för att den erbjöd bra Rp
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rp är att försöka följa reglerna så mycket jag kan.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli medlem och att kunna jobba på falck så jag kan hjälpa folk
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server för tillfället