Nekad Sjolin | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Woo

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? David Ljung

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Vad heter du på discord? Sjolin#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på lovet.
Måndag: 11:00 - 00:00
Tisdag: 10:00 - 00:00
Onsdag: 11:00 - 01:00
Torsdag: 10:00 - 02:00
Fredag: 11:00 - 04:00
Lördag: 10:00 - 03:00
Söndag: 10:00 - 02:00
Inte lov.
Vardagar 15:00 - 22:00
Helger 11:00 02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har 117 timmar på fiveM och jag har spelat sen den hette multistaden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Även fast jag blir server vakt kommer jag rp:a som vanligt fast jag kommer också hjälpa till med saker och kommer hjälpa dem som är nya typ som kicka folk som gör fel eller reviva dem som dör av bugg eller om dem dör av något som dem inte skulle dött av

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på unive för att hjälpa folk och det blir roligare att hjälpa andra efter som att det är bra rp på denna server och det skulle vara jätte roligt att vara servervakt på unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer hjälpa till och om någon bryter mot någon regler eller säger något rasistiskt/nazistiskt så kommer jag kicka dem och det gör genom /kick (id) (anledning)

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag gillar att hjälpa folk och jag vill at unive ska bli en bättre server så att jag kan hjälpa den det jag menar är att typ säga till folk som lallar eller annat så att dem som rp:ar kan spela på utan att folk förstör

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli server vakt för att jag vill göra unive server till en bättre server genom att hjälpa folk och hjälpa dem som är nya till servern så att dem inte gör fel så att dem bli bannad direkt dem kommer in och kicka folk om dem bryter mot någon regel.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem flesta kommandon och om det är något jag inte kan så kan jag bara fråga min kompis som är server vakt eller någon annan staff typ som /kick id anledning /revive id och /kick ska man använda när någon bryter mot någon regel och /revive ska man använda om någon dör av bugg och /id för att se allas id som är runt om en och /dv för att ta bort nån bil som är nära mig som kanske står mitt i vägen eller något annat..

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad på unive/medlem

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 3gånger, den första bannen var en felaktig ban. Den andra bannen var när jag och min kompis combat loggade och då hade jag kört typ 1vecka bara och min tredje ban så blev jag bannad för att jag hoppade upp på en bil.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Just nu så spelar jag inte på någon annan server.

tenor (2).gif
Dc: Sjolin#6969
Öpen pm
svara snabbt

Tillbaka