Accepterad Sjolin | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Woo

Icke Medlem
Meddelanden
361
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Vad heter du på discord? Sjolin#2097

Mellan vilka tider kan du oftast spela? (SOMMARLOV)
12:00 - 03:00
(INTE SOMMARLOV)
15:00 - 01:00 - Vardagar
12:00 - 02:00 - Helger

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i flera månader nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle blivit servervakt så skulle jag ha hjälp servern med saker samt hjälpa dem som rp:ar på en bra nivå så att folk inte kommer in och förstör genom att lalla eller slå dem/köra över dem och jag har sett att det är väldigt mycket lallande

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på unive för att jag gillar att hjälpa folk och samt svbanna/kicka dem som gör fel och det blir roligt att vara servervakt på denna servern efter som man möter så många som är snälla och glada och det gör det ännu roligare att bli servervakt och jag vill bli servervakt för att efter alla månader jag har spelat på servern så har det blivit mer roligare att hjälpa folk.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag kan göra unive till en bättre plats genom att kicka/svbanna dem som inte sköter sig eller om dem inte har en bra Rp nivå så kommer jag skriva /m (id) sen att dem ska höra Rp nivån och jag kommer försöka hålla borta lallandet från servern för att det förstör hela servern och jag kommer hjälpa nybörjare med saker för att jag kom ihåg när jag var ny jag behövde hjälp med väldigt mycket.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag ska bli servervakt eftersom jag är en väldigt aktiv person jag spelar nästan varje dag och jag är snäll och jag gillar att hjälpa folk med saker och jag tror jag kommer vara en väldigt bra servervakt eftersom att jag kommer hålla utkik efter saker som spelar gör fel eller säger fel och jag kommer samt hjälpa väldigt många i dc och ingame och jag jobbar inom vården och varje dag som jag jobbar så är del väldigt många som gör saker eller säger saker som är helt på mot reglerna och då kommer jag kunna svbanna eller kicka dem direkt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa unive så att det blir en bättre server genom att försöka hålla borta alla lallare och dem som bryter mot unive's regler och om jag blir servervakt så kommer jag använda minna saker jag kan göra mot saker som behöver till 100% som om någon ramlar genom marken och dör så kommer jag ressa men om någon blir skjuten så kommer jag inte ressa och jag kommer bara kicka/banna dem som gör fel.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick [id] [anledning] /dv (tar bort en bil) /svban 1h [anledning] /revive [id] /sv (skriver i ServerVakts chatten den ska ändast användas till viktiga saker) /ooc (skriver ett ooc meddelande för hela servern men dem som är servervakt ska typ inte använda det). /clearchatforall (rensar chatten för alla på servern)

Är du whitelistad på serven? Japp det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 2ggr den första bannen var när jag och min kompis combat loggade och då hade jag kört typ 1vecka bara och min andra ban så blev jag bannad för att jag hoppade upp på en bil.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar för tillfället på ingen annan server och jag kommer inte spela på någon annan server än unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka