Accepterad Sjobeg | Ban Överklagan (1Snoopy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mille69

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MillepiIIe/

Ditt Hex-ID: 11000014be381b4

Vad är din discord tagg? Mille3331

Vem var det som bannade dig? snoop_dog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-23 175236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde i över 250 i stan från en klädbutik till mitt gänghus och det är klart att man ska hålla en realistisk hastighet så fattar varför jag blev bannad. Men jag själv tycker det är svårt att komma ihåg hasighets gränsen. Men ska bli bättre på det tillsvidare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bytte mask samt kläder. Sen skulle jag hem till gänghuset för att titta om några var hemma. Så jag åker i över 250 från sjukan till vinewood (Zakuras hus) Sen bannad snoop dog mig, och jag fattade direkt att det var en ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna var absolut inte felaktig, bara det att jag gärna vill rpa, så därför jag gör ban överklagan och så vilja jag gärna vara med på kurragömma eventet som jag ser att ni skulle ha ikväll(:

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta är för ca 1 år sedan, jag och två polare skulle råna en kille som skottat mot oss och jag hoppar ut och riktar utan mask(:

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag kunde ha hållit gränsen som man bör hålla i stan. Ångrar mig något enormt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jo det kan man lungt säga att jag har, jag har lärt mig att köra som en människa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka