Nekad Sjömatrosen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sjömatrosen

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? aaasssshhhh

Vem var det som bannade dig? ac

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte blev bannad av ac precis när jag kom in

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in åh skaffa jobb hos bygget då jag inte va krim och skulle se hur mitt pack såg ut med mitt nya realistic packet jag hade då jag hade enb och sedan la jag in det i fel fil och det skulle gå in i gta filerna egentligen men drog in det i fel grej och det gjorde så erat ac trodde det va fusk vad dem filerna egentligen gör det gör att jag får en meny som jag kan välja om jag vill ha dem vanliga skuggorna eller ha så att dem ser mer verkligt ut och jag kan välja om vägarna ska vara mer realistic eller ha dem vanliga och det kan jag visa live om ni vill ha bevis på det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte för jag gjorde fel och la filerna fel så jag blev ac bannad så det va jag som gjorde fel där men har aldrig använt mig av något slags aimbot eller fusk

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. C Logg och brist av social rp en gång och lite små banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lagt in mina enb filer fel och inte försöka fixa ett realistic pack på unive rp då det va dumt av mig och lägga in det i fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara försiktig med vart jag lägger in mina realistic filer då det vad dumt av mig och nu har jag lärt mig om att vara rädd om vad det är för realistic packs jag laddar ner och nu har jag lärt mig om allt det. Då jag ville att mitt spel skulle se finare ut och det skulle vara roligare att rp med ett realistic pack

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka