Accepterad Sjömatrosen | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sjömatrosen

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? 0rofferuff0 eller Sjömatrosen

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
för att jag skickade en dc till han och han trodde säkert jag skulle ta hans ip eller något vet inte hade precis blivit unbannad från unive sen bannade han mig från dc då, Dem sålde vbucks för mycket billigare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med mina kompisar på dc och dem sålde VBucks på forre så ville dem att jag skulle skicka dc till alla jag har på dc så jag gjorde det men trodde inte att ludde skulle banna mig från unive dc för det visste inte ens att jag skickade den till han sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte tror inte det då han trodde jag skulle ta hans ip eller något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små bans på för lall c logg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skicka dc till han då det va dumt av mig men skickade den till alla jag hade på dc läste inte vilka jag skickade till

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skicka någon dc till en staff på unive eller någon som kör unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka