Nekad sjärtbin | Whitelist ansökning [Estrax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

sjärtbin

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Masterblizzer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Månsson

Vad är ditt discord namn? Masterblizzer

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2000

Berätta om din karaktär. jag heter sjärtbin sjärtsson o bor i Sverige. Under stjärtbin's skolgång hade han rätt så bra betyg. Han hade dock svårt att få kompisar då inte så många delade samma intresse som Kjelle. Men Kjelle var också väldigt omtänksam och snäll mot alla andra. men han fick ofstast skit tillbaka. Så en dag bestämmde man sig för att bevisa att han också kan göra någonting med sitt liv

Varför ska just du bli whitelistad? jag gillar denna serven o jag vill bli aktivare på serven för det är så kul att träffa nya kompisar. Jag är väldigt aktiv på servern om jag blir whitelistad, Och jag vill bara ha något att spela om dagarna när man kommer hem och så, så har man något att göra om dagarna, och för att jag vill utforska och testa på många olika scenarion på den här servern. Jag har tidigare tagit en lång paus från RP men känner att det är dags för mig att komma tillbaks till denna server nu. Innan min paus lirade jag även på den här servern väldigt mycket så det är därför jag är tillbaks hit, för jag vet att den var bra när jag var hör sist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom genom att bli whitelistad får du tillgång till flertalet yrken och genom det komma upp i en högre rang. Man kan utvecklas mycket lättare i staden och spelet blir därav roligare.

Hur hittade du Multistaden? flera av mina kompisar tipsade om den sen så testa jag serven o jag tycker att den är ass bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra och roliga scenarion för alla olika parter inblandade. Också att vara bra förebild för andra RP:are och vissa ett gott exempel genom att följa reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt inte. jag tycker att multistaden är bättre än några andra servrar.

Tillbaka