Accepterad sjärtbin | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjärtbin

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Masterblizzer/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Månsson

Vad är ditt discord namn? Masterblizzer

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter sjärtbin stjärtsson, och föddes den 02 februari
2000 i Sverige. Under stjärtbin's skolgång hade han rätt så bra betyg. Han hade dock svårt att få kompisar då inte så många delade samma intresse som Kjelle. Men Kjelle var också väldigt omtänksam och snäll mot alla andra. men han fick ofstast skit tillbaka. Så en dag bestämmde man sig för att bevisa att han också kan göra någonting med sitt liv. :)

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt aktiv på servern om jag blir whitelistad, Och jag vill bara ha något att spela om dagarna när man kommer hem och så, så har man något att göra om dagarna, och för att jag vill utforska och testa på många olika scenarion på den här servern. Jag har tidigare tagit en lång paus från RP men känner att det är dags för mig att komma tillbaks till denna server nu. Innan min paus lirade jag även på den här servern väldigt mycket så det är därför jag är tillbaks hit, för jag vet att den var bra när jag var hör sist. Också varför jag vill bli whitelistad är för att kunna ansöka till jobb som kräver att man är whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom genom att bli whitelistad får du tillgång till flertalet yrken och genom det komma upp i en högre rang. Man kan utvecklas mycket lättare i staden och spelet blir därav roligare. Men som jag sa, jag vill bli whitelistad för jag ser fram emot att köra på denna server, och vill ha whitelist för att kunna söka jobb som kräver wl!

Hur hittade du Multistaden? Eftersom genom att bli whitelistad får du tillgång till flertalet yrken och genom det komma upp i en högre rang. Man kan utvecklas mycket lättare i staden och spelet blir därav roligare. Men som jag sa, jag vill bli whitelistad för jag ser fram emot att köra på denna server, och vill ha whitelist för att kunna söka jobb som kräver wl!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa bra och roliga scenarion för alla olika parter inblandade. Också att vara bra förebild för andra RP:are och vissa ett gott exempel genom att följa reglerna osv osv.!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt inte. Mitt andra gta konto vart hackad och så, Jag köpte ett nytt gta idag så, jag ser fram imot mitt svar om jag blir whitelistad eller inte. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka