Accepterad sjärtbin | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjärtbin

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Masterblizzer/

Ditt Hex-ID: 1100001327a2a6f

Vad är din discord tagg? Masterblizzer

Vem var det som bannade dig? han hette JJ

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag blev bannad för powergaming och vdm. men har inte brytit nån regel.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte, jag laggade och buggade och vet knappt därför vad som hände men jag vet att jag blev bannad för att jag burnade, vilket var när jag testade ifall hjulen på min bil kunde snurra (hela resten av bilen var fast och typ fryst). Antagligen för att jag burnade men jag skulle vilja överklaga eftersom att det inte fanns något jag skulle kunna göra. Förutom att relogga men det var inte så stort problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag skulle åka och kolla in vad de sålde för bilar på Marjas. jag skulle parkera min bil bakom hela byggnaden och sedan gå in. men jag laggade och buggade en massa så jag visste inte vart jag var. jag frös och fösökte burna och gasa mig loss. men det gick inte. sedan hör jag en röst som säger "Hööröö du får inte burna här inte!". sedan blev jag bannad i 5 dagar för sunt förnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är svårt att veta, tekniskt sätt gjorde jag fel, men det var ommedvetet. jag visste inte vart jag var och som lärdom ska jag relogga nästa gång för att det inte ska hända igen. Men också en felaktig ban just därför. jag kunde inte göra något och jag hade ingen aning om vart jag var.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte haft någon ban tidigare men tyvärr blir det nog en första nån gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat relogga istället för att försöka burna mig ur situationen. Dumt val av mig, som gick till stora missförstånd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Istället för att försöka lösa ett problem på ett felaktigt sett bara relooga istället

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka