Accepterad sjärtbin | Ban överklagan [Albin Nyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sjärtbin

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Masterblizzer/

Ditt Hex-ID: 1100001327a2a6f

Vad är din discord tagg? Masterblizzer

Vem var det som bannade dig? han heter Erixon.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag ska sluta lalla!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var dryg men jag sa inget utan det var min kompis bredvid mig jag vänta på att ambulansen för jag blev nerslagen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte en ambulans på väg till sjukuset för att min kompis hade slagit ner mig och sen blev jag kickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och för ja jag var dryg men jag sa direkt inget men lite felaktigt också för jag sa inget det var min kompis som satt bredvid mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka köra lite för fort och sen råka jag köra över en motorcykel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag inte hade åkt dit så hade dom inte slagit ner mig och då hade aldrig ambulansen kommit och då hade jag inte blivit anklagad för något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man ska slutta lalla det kan vara kul till en viss gräns men om man går över den gränsen så blir det mer och mer tråkigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka