Accepterad Själv | Beslut Överklagan [Shadowking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Ditt discord namn: micahzz2

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad för typ av beslut gäller det? Det här beslutet gäller, indragen Test-medlem och kriminell roll.

Vem/vilka tog beslutet? shadowkingggg_03871

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror själv att beslutet togs på grund av att jag krockade med en kille som blockerade av vägen när jag var på väg till humane och att jag endast rpade på skador med micen och ej stannade bilen och rpade med /me/Sme

Hur är beslutet felaktigt? Tycker inte riktigt att beslutet är helt felaktigt men att det ändå var ett ganska hårt straff för det som hände. I min åsikt hade jag kunnat tänka mig en muntlig varning eller kanske en krim varning så hade jag också lärt mig min läxa. Men vet nu själv att det var riktigt dumt att inte stanna bilen och rpa med /me istället för att fortsätta köra för att ej bli kidnappad. Nu har jag då iallafall verkligen lärt mig en läxa att alltid Rpa på skador med /me och inte endast med micen eftersom att det blir powergaming annars, vilket jag inte heller helt visste för på min medlems intervju sa dem till mig att man ska använda antingen micen eller /me /sme.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m5HOiBUDbPhy_prdB?invite=cr-MSwyNzMsMTI5OTMxMTE&v=12

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka