Nekad Själv | Beslut Överklagan [Gladagranen - Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Ditt discord namn: micahzz2

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad för typ av beslut gäller det? Detta beslutet gäller indragen kriminell roll samt medlem roll.

Vem/vilka tog beslutet? alec/gladagranen.

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att beslutet togs på grund av att Staff antar att jag har clogga genom att dra lankabel vilket jag inte gjort.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att det inte stämmer att jag brukar dra min kabel för att clogga. Det finns ett klipp när en Staff frågar mig om jag brukar dra min kabel så säger jag att jag inte burkar göra det men att jag har gjort det (Jag syftar på att jag har gjort det väldigt länge sedan någon månad sedan) och tycker inte riktigt det är rättvist att bli bannad för något sånt här när jag ej ens gjort något + det finns inte ett enda klipp nånstans som bevisar att jag Cloggat. Jag försökte också berätta flera gånger att om man kollar logs så ser man att jag crashar nästan hela tiden på grund av timeout och det är på grund av att mitt nätverkskort i datorn är inte helt fungerande så mitt nät brukar crascha ganska ofta men hade aldrig använt mig av att dra ut lankablen för att clogga. Det är därför jag tycket att beslutet är felaktigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Staff har beviset.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka