Accepterad Själv | Ban Överklagan [Djogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680935236/

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad är din discord tagg? micahzz2

Vem var det som bannade dig? djogge

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staff bannat mig för att de inser att jag brutit mot en server regeln genom att skjuta mot polisen fast polisen skjuter mig först.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att hela min allians var typ inlåsta på humane av polisen så då skickar dem alla prios och stressar att alla ska komma och ta polisen bakifrån så att dem kan fly därifrån och klara sig utan att dö eller få fängelse. Så då såklart åker jag ner till humane sedan påvägen ner för backen börjar en polis skjuta mina däck sedan skjuta mot huvud så då hoppar jag ut och dödar honom vilket jag inte ser något fel i. Efter det så åker jag upp för backen och lagar min bil igen och just när jag lagat min bil blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var detta en felaktig ban och det tycker jag att det var på grund av att jag kom dit för att hjälpa mina vänner såklart, sedan börjar ju polisen skjuta mot mig och då skjuter han mina däck och sedan börjar han sikta huvud och försöka döda mig så då hoppar jag ut och dödar han och det ser jag inget fel i eftersom att det blir ju då sista utväg. Jag kan ju inte köra därifrån utan några däck.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här flera gånger och försökt ta lärdom av mina misstag efter varje ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså det jag hade kunnat göra hade varit att inte farit till humane överhuvudtaget, men jag tycker ändå jag har rätt till att fa oh hjälpa mina vänner som är inlåsta och håller på att bli dödade av polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag väll ändå nu har jag väll lärt mig att inte åka till humane/skjuta poliser. Om det nu tydligen gör att man bryter mot server regel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka