Nekad Själv | Ban Överklagan [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Själv

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680935236/

Ditt Hex-ID: steam:1100001668f5544

Vad är din discord tagg? Micahzz2

Vem var det som bannade dig? ade.m.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen som bannade mig bannade mig eftersom att jag begick ett regelbrott och gjorde inte bra från mitt RP-Perspektiv och att jag gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde o jagade en av mina "fiender" som jag skulle göra ett scenario med där jag kidnappar honom men när jag hoppar ut så blir jag överkörd av en annan bil som var fiendens vänner. Sedan så hoppar dom ut o börjar skjuta mig fastän jag hade händerna uppe men jag var så stressad så jag ej tänkte ordentligt så började jag skjuta vilket gör att jag bröt mot fear-rp regeln vilket var fel av mig och dumt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban lagd av staffs eftersom att jag vet själv att jag gjort fel. Så det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en rätt ban lagd av staffs eftersom att jag vet själv att jag gjort fel. Så det var inte en felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda att var lite lugnare och inte gjort såsom jag gjorde. Alltså att börja skjuta mot dom vilket var dumt av mig. Det är exakt det jag anser att jag kunde gjort annorlunda, så inte begått fear-rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer inte begå fear-rp regelbrottet igen och kommer göra annorlunda från och med nu i sådana sitser. Och komma ihåg att jag ska vara lugn för att det bara är ett spel och inte stressa och ej gö dumma misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka