Nekad Sixtyy | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixtyy

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1194 — Följer inte standarden på Unive
Anledning: Använder ett annat discord konto för att undankomma hans Granskning.
Personal: Korpen__
Datum: 2026-06-25
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv ag hade över 51 poäng på mitt konto, vilket innebar att jag låg på Granskning och det ledde till att mitt medlemskap och Min Kriminell roll drogs in och att jag inte kunde spela medan kontot granskades. Jag ville verkligen spela på servern och blev frustrerad över att inte kunna göra det under tiden.

Istället för att vänta på att granskningen skulle hanteras tog jag ett dåligt beslut. Jag valde att använda ett annat konto för att kunna fortsätta spela. På det kontot köpte jag Krim, fixade medlemskap och började spela som vanligt.

När jag gjorde det tänkte jag mest på att jag ville kunna spela och ha roligt med mina vänner. Jag tänkte inte igenom konsekvenserna av att använda ett annat konto medan mitt vanliga konto var under granskning. I efterhand förstår jag att det sågs som att jag försökte kringgå systemet och reglerna.

Jag vill inte hitta på ursäkter för det jag gjorde. Anledningen var helt enkelt att jag inte ville vänta och att jag ville fortsätta spela trots att mitt vanliga konto låg under granskning. Det var mitt eget beslut och jag tar ansvar för det. Jag förstår idag att jag borde ha respekterat granskningen och väntat istället för att använda ett annat konto. Det var ett misstag från min sida som jag ångrar.

När jag ser tillbaka på situationen inser jag att några dagars väntan inte hade varit värt risken att bryta mot reglerna. Jag lät min frustration påverka mitt omdöme och tog ett beslut som jag inte borde ha tagit. Min avsikt var aldrig att skada servern eller skapa problem för någon annan, men jag förstår att reglerna finns av en anledning och att mitt agerande gick emot systemet.

Sedan dess har jag haft tid att tänka igenom det som hände och jag förstår varför korpen reagerade som han gjorde. Om jag hade hamnat i samma situation idag hade jag gjort annorlunda och väntat ut granskningen istället för att försöka hitta en annan väg. Jag har lärt mig av mitt misstag och hoppas att ni kan se att jag tar situationen på allvar och att jag är ärlig med det som hände.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag gjorde.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att jag inte ska försöka kringgå regler eller system genom att använda andra konton. Jag förstår nu att även om man är frustrerad eller vill spela, så måste man respektera de regler och processer som finns

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag ska få en ny chans eftersom jag har förstått mitt misstag och tar fullt ansvar för det. Jag har inte haft som avsikt att skada servern eller skapa problem, utan det handlade om dåligt omdöme i stunden. Jag har lärt mig av situationen och kommer följa reglerna framöver och respektera systemet fullt ut.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka