Nekad Sixtys. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixtys.

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? blacky100

Vem var det som bannade dig? ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-05 212905.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt han problemspelare fast ja vart precis unbannad för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle byta kläder ingame osen man banna mig oså

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså ni säger jag är problem osv. fast jag var krim i cirka 1/2 dagar ni kan även kolla mina skottloggs för de tyder inget på problemspelari kan jag lova dig. Min banfärg har jag redan stått mitt kast för vilket var att jag fick en p ban av 320 fast vart senare unbannad osen ni banna mig för samma sak så fort jag blir medlem o krim 1 vecka senare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja fast den ja kmr ihåg var problemspelare sen ja blev unbannad sen blev ja krim sen ni banna mig för samma sak

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ifall ni ska banna mig för samma sak veckan efter så kan ni ta o kolla min gamla överklagan

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har ju lärt mig utav min tidigare ban "problemspelare" fast ni ger mig inte en chans ni ba kollar på mitt namn ingame sen bannar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

osen att jag är röd spelare vet jag om för att jag vart unbannad för de veckan innan.

Och ifall ni inte vill ha mig som krim för ni inte har tillit för mig än så kan ni ge mig redlist till typ julafton, detta tycker jag är ett bra straff som indiantechsupport använde sig utav.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka