Nekad sixter07 | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sixterr_

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188289592/

Ditt Hex-ID: 110000149322838

Vad är din discord tagg? Sixterr#6839

Vem var det som bannade dig? Sniffax

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv-ooc, Skriver skostorlek 14 i twitter-sniffax

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har full förståelse varför staffen bannade mig eftersom staffsen alltid jobbar för att göra servern fri från lallare, folk som bara kör på folk etc. Så jag tror att de bannade mig för attt det bara gör vad de ska göra men jag ska förklara mig lite här nedanför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innnan jag blev bannad var att jag och en snubbe hade bestämt att jag skulle ge han min lamborghini urus och han skulle ge mig en m4 f82 och 500k vilket lät som en bra affär. Vi möts upp och byter bilarna men glömmer båda två swishen. Efter runt tio minuter efter träffen komemr jaag på det och skriver han som bytte sin m4 f82 mot min lambo kan du komma till piren du glömde swisha vilket jag inte får nån respons på under ungefär 7 minuter och då trött som jag är skriver jag han med skostorlek 14 kan du komma ner till piren du glömde swisha vilket han svarar på. Då kommer han genast till piren och swishar 500k och allt är löst. Men sedan efter yttliggare 3 minuter när jag ska köra ifrån piren blir jag bannad i tre dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Okej låt mig förklara mig.

Jag trodde inte att det var ooc då jag sett folk skriva på twitter och söka folk med deras skostorlek (id) och de kanske blev bannade när jag tänker efter men det är ju ingenting man ser när någon blir bannad så det kunde ju inte jag veta och så tänkte jag att väldigt många affärer görs på plats där man frågar om skostorlek vilket jag inte uppfattade att man inte kunde göra på twitter eftersom det då skulle blev ooc.

Med det sagt tycker jag att jag borde fått någon varning i pm och tagit bort mitt meddelande, fått en kick och sen skulle det stå där vad jag gjorde fel, eller en bann i några timmar eftersom jag faktiskt inte visste att man inte fick skriva det i twitter när man alltid snackar så på affärer.

Jag tycker liksom det var överdrivet med en ban liksom och också på 3 dagar för något jag inte ens visste om var riktigt bannable jag tycker det räckt med en varning eller kick så skulle jag förstå för att jag bryter aldrig mot de reglerna jag vet om att man kan bli banand för vilket märks på mina noll banns. Liksom det var inte som att jag satt och prata om discord och massa grejer ingame liksom eftersom jag vet att det är ooc och något sånt skulle jag kunnat tagit en ban för men inte detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig någonsin blivit bannad förut och följer reglerna väldigt strikt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu när jag uppenbarligen lärt mig att man absolut inte får skirva skostorlek, sandstorm och sånna saker på blocket då de kan uppfattas som halv ooc så hade jag kunnat skitit i att skriva skostorlek och kanske kontakta en support om jag inte fick tag på han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte får skriva saker som skostorlek och sånna saker på blocket och twitter då det är halv ooc och ska absolut inte göra om det om jag blir unbannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka