Nekad sixter07 | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sixterr_

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188289592/

Ditt Hex-ID: 110000149322838

Vad är din discord tagg? Sixterr#6839

Vem var det som bannade dig? Det vet jag inte då det tyvärr inte syns när man blir bannad på discord.

Hur lång tid var din ban? Om jag inte blir unbannad efter min förklaring så omvandlas ju bannen till en perma.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har full förståelse varför staffen bannade mig eftersom att det var typ halvt support ärende halvt inte eftersom jag inte taggade nån staff, skrev någon överklagan i dcn, varken länkade min ban överklgan från forumet i dc eller typ började skcika till massa staffs att de skulle läsa min överklagan. Ändå fast jag tog upp i dcn att jag blev bannad ifrån servern vilket såklart

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag precis hade blivit bannad i en vecka från servern på grund av en bugg som jag såklart gjorde en överklagan på. Efter det att jag blev bannad i en vecka av en bugg när jag spelar typ 7 timmar av servern varje dag blev jag så frustrerad så jag skrev i chatten att jag blev bannad av nån dsync och bugg då det inte såg ut samma för mig och staffen och frågade om tips vad jag skulle kunna göra om något liknande händer igen och direkt får jag svar att jag skulle kunna anväda mig av medal vilket av jag faktiskt gör i nuläget när jag spelar på unive då nvidia clip grejen inte stödjer gta/fivem utan bara andra spel som t.ex. Fortnite.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite på mitten liksom det var ju fel gjort av mig kanske att skriva att jag blev bannad av en bugg och klaga och så i dc men jag tycker att det borde ha räckt med kanske en varning där de kudne ta bort mitt meddlande samt timeoutat mig från servern så jag inte hade kunnat skriva nåt på någon dag eller sånt. Detta skulle passa bra då jag inte är utav någon forms lallare eller nån som gör person angrepp eller något i dcn. Jag tar även unive på allvar då jag har spelat unive totalt i 98 timmar de senaste två veckorna.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad i dcn då jag alltid sköter mig och visar stor respekt för andra personer som är med i gemesnkapen på unive. Den enda bannen jag fått är denna och en perma bann tycker jag är lite grovt för detta fallet då jag tycker att när man skriver så om en felaktig ban i dcn är det inte lika grovt som om att man skulle t.ex. göra personangrepp eller kanske göra hot mot någon bland gemenskapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag helt enkelt inte skulle skrivit så i dcn då det kan uppfattas som gnälligt för staffs som troligen fota får så på meddelanden gällande bans utanför ban överklagan på forumet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte diskutera bans i discord seervern då det ständigt blir jobbigt för staffs att ta hand om sånt när det gäller utanför forumet. Om jag blir unbannad från discorden kommer jag aldrig ta upp ämnet av bann där och fortsätta att där alltid sprida min postiva och glada energi.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka