Nekad sixtenpro | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sixtenpro

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198879892991

Vad är ditt namn i verkligheten? sixten

Vad är ditt discord namn? Twitch_musse #3174

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2008

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter björn suråsn och han är 23 år och han bor i sverge och är i från sverge när han va liten brukade han plugga mycket i skolan och ville ha bra betyg för hans mamma ville att han skulle bli rik men hans pappa bryde inte säg lika mycket som hans mamma och åren gick o gick och en dag så skulle dom sova på ett hotell men på vägen ditt så krocka dom på motor vägen och så dog mamman och ambulansen och försökte rädda han men det gick tyvär inte men dagen efter skulle han till skolan och han slutade pluga och jobba och han började vara med dom stökiga eleverna och började slås och prova knark och hans pappa träffa en ny tjej och då blev björn riktigt arg och rymde han hemmefrån och träffa ett gäng och sen gick han hem och sen började han vara med gänget mycket och började va springpojcke och få kranrk och sen ge knark o hans pappa tänkte bara på sig själv och nu är han bara 17 år han märker att han börjar känna pengar och drömmer om en rs7 och han flytta hemmefrån ett år efter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan och vill bidra till en bättre, roligare och seriösare rp, jag vill samtidigt utveckla min rp ännu mera. Jag är en kreativ person som vill vara med i många scenarion och vill allmänt skapa en bättre miljö för alla som rp:ar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det var så många spelare som var online och många på youtobe som spela det då antog jag att alla var snälla och seriösa rp:are så jag gick in och blev nöjd att jag gjorde det

Hur hittade du Unive? mina vänner visa mig och youtobe och twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är försöka att sprida lycka och vill gärna också börja jobba hos Mekonomen och bli kriminel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med mitt rollspelande är att utveckla mitt rp:ande så mycket som möjligt. han vill bli en ännu bättre och roligare rp:are och göra så att alla i min närhet ska ha det kul när dem rp:ar och att få vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, har testat lite olicka då och då men har inte riktrigt fasnnat för det.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Välutvecklat på din karaktärsbeskrivning men du skulle kunna utveckla lite mer på de andra frågorna :)

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka